Heeft u uw bedrijf aangemeld bij de Kamer van Koophandel ? Gefeliciteerd! Nu u officieel kunt beginnen, is het belangrijk om na te denken over het openbaar maken van uw producten en / of diensten. In dit artikel geven we u een overzicht van de benodigde bedrijfsadvertenties.

Visitekaartjes

Visitekaartjes zijn essentieel voor elke ondernemer. Hoe helderder hoe beter. Zorg ervoor dat uw visitekaartje uw bedrijf duidelijk identificeert en de belangrijkste informatie bevat: naam, adres en telefoonnummer. U kunt uw producten of diensten bijvoorbeeld aan één kant van een visitekaartje weergeven. Tegenwoordig worden steeds meer sociale mediakanalen in het visitekaartje opgenomen.

Belettering op de auto

Dit kan niet worden genegeerd: de auto met de belettering valt op. Hoe groter en kleurrijker de belettering, hoe meer de auto van uw bedrijf als bewegend reclamebord kan worden gezien. Autobelettering is een van de gemakkelijkste manieren om uw bedrijf te promoten. Zelfs als u gaat winkelen en uw auto bij het winkelcentrum parkeert, zult u veel potentiële klanten vinden.

Sociale netwerken

Onmisbaar voor elk bedrijf: zakelijke social media kanalen. Social media kanalen bieden je een enorm platform om in contact te komen met je doelgroep. Het delen van informatie staat centraal op Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Google+ en Pinterest.

Delen uw volgers uw sociale media? Dit zal uw bereik, bekendheid en SEO-waarde vergroten. Drie tips voor het gebruik van social media voor uw bedrijf:

Plaats socialemediapictogrammen op uw website om het zoeken op internet te vergemakkelijken.
Bepaal welke kanalen geschikt zijn voor uw bedrijf en doelgroep. Elk kanaal heeft zijn eigen manier van communiceren.
Duik in sociale media. Het is beter om met een of twee kanalen te beginnen en later te beslissen of je meer kanalen wilt gebruiken.

Adverteer offline

Online adverteren is erg populair, maar de impact van offline adverteren wordt onderschat. U kunt een goede verbinding maken tussen online en offline door uw websitekoppeling op te nemen in verschillende offline advertenties: visitekaartje, briefpapier en auto. Voorbeelden van effectieve offline advertenties voor bedrijven zijn: krantenadvertenties, mailboxadvertenties, externe media, het bijwonen van evenementen en het bijwonen van netwerkevenementen.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *